Hotel La Siesta zdobył uznanie wśród Gości. Świadczy o tym wiele zdobytych nagród, podkreślających jakość naszego hotelu. Jesteśmy dumni będąc miejscem przyjaznym dla najmłodszych Gości.
Hotel La Siesta Laureatem projektu Znak Jakości KidZone, edycja 2017. Znak Jakości KidZone to ogólnopolski program promocji najlepszych firm zorientowanych na rodzinę i dzieci zrzeszający liderów w swoich branżach. Program selekcjonuje, wyróżnia i rekomenduje najlepsze produkty, usługi i rozwiązania kierowane do segmentu rodzinnego, w szczególności bezpieczne, przyjazne i polecane dla dzieci.
Hotel Przyjazny Rodzinie 2016
Hotel La Siesta został nagrodzony certyfikatem Hotelu Przyjaznego Rodzinie. Celem kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie jest promocja miejsc noclegowych w Polsce, w których rodziny z dziećmi oraz przyszłe matki mogą się czuć komfortowo, spokojnie i bezpiecznie. Dotyczy to zarówno specjalnego wyposażenia dla dzieci w różnym wieku, ale także życzliwego podejścia do małych gości.
Jednym z rezultatów kampanii jest stworzenie nowej kategorii hoteli w Polsce: HOTEL RODZINNY, rozumiany jako miejsce przyjazne i spełniające określone standardy dla rodzin z dziećmi i kobiet w ciąży. Obiekty, które spełniają kryteria danej edycji otrzymują specjalne certyfikaty, które są ważne przez rok. Hasło kampanii: DZIECKO VIP-em W HOTELU zwraca uwagę na potrzeby dzieci, aby dziecko w hotelu czuło się wyjątkowym gościem.
Booking Awards
Z przyjemnością informujemy, że Zdobyliśmy nagrodę Guest Review AwardBooking.com! Dziękujemy wszystkich naszym gościom za wspaniałą ocenę!
Nagroda Travellers' Choice
To prestiżowe wyróżnienie jest przyznawane 1% najlepszych hoteli dostępnych w serwisie TripAdvisor w oparciu o recenzje i opinie milionów podróżnych.
Certyfikat Jakości 2015
„Certyfikat jakości to sposób strony TripAdvisor na wyróżnienie firm z branży hotelarskiej, które stale otrzymują pochwały i wysokie oceny od podróżnych” — powiedziała Heather Leisman, wiceprezes ds. marketingu przemysłowego strony TripAdvisor. „To wyróżnienie pomaga podróżnym znaleźć obiekty, które stale świadczą usługi na najwyższym poziomie, a następnie dokonać w nich rezerwacji. Strona TripAdvisor jest dumna, że w dużej mierze dzięki niej podróżni mogą podejmować pewniejsze decyzje w zakresie rezerwacji”.
Certyfikat jest przyznawany na podstawie jakości, aktualności i liczby recenzji przesłanych na stronę TripAdvisor w ciągu 12 miesięcy. Aby się zakwalifikować, firmy muszą uzyskać i utrzymać wynik w ogólnym rankingu gwiazdkowym na poziomie co najmniej czterech z pięciu gwiazdek, wymaganą minimalną liczbę recenzji, a także znajdować się na stronie przez co najmniej 12 miesięcy.